دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف در خوزستان گفت: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جایزه ادبی یوسف(داستان کوتاه دفاع مقدس) در خوزستان برای نویسندگان تا 10 شهریورماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستاره عرفانی،‌ دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف در خوزستان گفت: هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف امسال در سطح استان‌ها برگزار می‌شود، این اقدام را با هدف تمرکززدایی، هویت‌بخشی به فعالیت‌های استانی، توجه به ویژگی‌های بومی هر استان و توجه به زبان و گویش‌های محلی و اسطوره‌های استانی دانست.

عرفانی بیان داشت: هنرمندان خوزستانی می‌توانند تا 10 شهریورماه آثار خود را در قالب داستان کوتاه در موضوعات دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، مقاومت و بیداری اسلامی، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. موضوع بخش ویژه جشنواره نیز مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و فتح خرمشهر است.

دبیر اجرایی جشنواره جایزه ادبی یوسف در خوزستان گفت: تعداد کلمات داستان نباید از ۴ هزار کلمه تجاوز کند و پیش از این در نشریه یا کتابی مستقل منتشر نشده باشد. آثار باید به صورت تایپ شده ارسال شود.

 آثار پس از داوری و گزینش در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد و با برگزاری مراسم اختتامیه نفرات برتر معرفی می‌شوند. جایزه نفر برتر بخش ویژه بیست میلیون ریال و جایزه بخش تقدیر پانزده میلیون ریال است. همچنین نفرات اول تا سوم سایر موضوعات جشنواره به ترتیب 30 میلیون ریال، 20میلیون ریال و 10 میلیون ریال جایزه خواهند گرفت.

وی گفت: نویسندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی میدان شهدا، خیابان نظام وفا، جنب کلانتری ۱۳، واحد ادبیات و انتشارات اداره‌ بنیاد حفظ آٍثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یا پست الکترونیکی: woosof.khz@gmail.com ارسال کنند. کانال‌های اطلاع رسانی جشنواره در پیام رسان سروش به نشانی sapp.ir/usfkhz و پیام رسان ایتا به نشانی  usfkhz@ است.

انتهای پیام/م

جشنواره جایزه ادبی یوسف

برچسب ها: دفااع مقدس ، نشر کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.